lauantai 1. toukokuuta 2010

Toimisto

Alkupäivät menevät hirveässä huminassa. Selkäkipu säteilee, oivallukset seisoo asiaksi. Totta kai hermo kiristyy. Asioista voisi keskustella huutamatta, mutta tuohon outoon ääneen tai tärinään ei voi vaikuttaa. Sokea aistii sovelluksista. Syy: laitteessa toimintahäiriö. Miten ranka ja raajat saadaan liikkeelle? Hän huitoo, minä korjaan. Voisi meinaan olla ylikuumeneminen, joka aiheuttaa noita vikoja. Vältän käryjen muodostumista ja leviämistä ilmaan. Monen tunnin istuminen puuduttaa vartalon, kuolevaiset tilassa osiksi, minkä jälkeen tuntoaistimuksia ei ole, tai ne esiintyvät väärissä paikoissa väärään aikaan. Ilmaisukeino: sie taotut. Pari kertaa olen pelästynyt omaa varjoani kun äkkiä minut ohittava henkilö hätkähdyttää. Hyvät raajat ja pää, joka saisi vielä hieman kasvaa. Käsi on minun. Kuolemista itseni autio. Sitten hiljenee ja kaikki alkaa alusta. Kuiskata laki alkaa.

4 kommenttia:

isopeikko kirjoitti...

Ihan kuin bureaucrazy lisääntyisi tekstin edetessä. Miälenkiintoista.

Kutuharju kirjoitti...

Tää on liian vaikea rentoutuneelle aivolle :D Tulee mieleen että pitäisikö tää lukea alusta loppuun tai kontinkielellä, mutta ei siltikään..
Tässä mun vastaisku:

http://www.youtube.com/watch?v=Weq_sHxghcg

Eleanor Vatsa kirjoitti...

Kiitos vastaiskusta:-)

Mitä tulee ymmärtämiseen, vastustan ymmärtämistä. Tuossa nyt vaan oli sanoja peräkkäin, ei välttämättä muuta.

Kutuharju kirjoitti...

Toi oli kyllä hyvin sanottu! Ymmärtäminen on usein elämyksen este. Ymmärtäminen on lokerointia. Ymmärtäminen on lukkoonlyömistä.
Nyt sun teksti on ihan vapaa (mun mielessäni)!